Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 16:25   #60
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gjør deg bikiniklar med Drevon

Kyllinglever er veldig godt, men nesten ingen butikkar her har det i frysedisken. Oksetunge er også veldig godt, det hadde vi iblant til jul heime. Men ein ser jo aldri det til salgs når det ikkje er juletider.

Blodpudding har eg aldri likt noko særleg. Ikkje lever heller. Eg skulle ønske eg gjorde det, for det er jo så næringsrikt og billig. Men eg skal prøve med andre sortar lever enn den vanlege storfelevra, det er jo ulik smak på dei. Lammelever til dømes, kunne vore interessant å smake.

Margbein er jo skikkeleg snask, mmmm. Må prøve å koke meg noko god kraft ein dag, ferdigkjøpt buljong er jo full av dritt. Hjerne vegrar eg meg litt mot, tenker på sjukdomar og greier. Nyrer smaker tiss. Sorry, men det gjer det. Heilt avskyeleg. Eg var så glad da mor mi slutta å lage nyrer til mat ein gong i barndomen, det har eg ingen lyst til å ete igjen.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat