Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-14, 11:17   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tror det er en del stein i glasshus her. Dere hadde bare gått rett i fra mannen deres, om de innrømte at de fantaserte om andre? Tviler.

Selvfølgelig hadde jeg ikke gjort det og det var derfor jeg skrev at jeg var "ganske enig" med Kanutten og ikke "helt enig". Det er da ikke så uvanlig å "skjerpe apetitten ute og spise hjemme" for å kalle det det.

Men jeg synes mannen til trådstarter er i drygeste laget ute å kjøre altså - om min mann hadde lagt ut om en kollegas flotte pupper hadde jeg virkelig begynt å lure på både det ene og det andre og følt meg både såret og sint. Med rette.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat