Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-14, 10:53   #40
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Jeg har forståelse for ereksjonspratet ettersom jeg synes at når han er gift burde han vært klokere i situasjonen og rett og slett latt vær å ta den dansen. Han kunne unngått hele situasjonen, fordi han har tatt et valg om å være gift med deg.

Og, ikke minst synes jeg at nå er hans oppgave å bygge opp igjen tilliten. Det er hans jobb å gi deg det du trenger for komme deg gjennom denne situasjonen. Han kan ikke sutre over dårlig stemning nå - han må trygge deg. Og, du må fortelle han i klartekst hva du trenger. Om han ikke ønsker/klarer å gi deg dette må du ta noen valg ifht det - og, det er bare ditt valg.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat