Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-15, 03:48   #41
Maritstenpåsten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 10
Maritstenpåsten er ny på veien

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Hei alle, TS her..

Vil bare, igjen, takke dere for svar, - og her blir det skilsmisse :-(
når all tillitt blir borte er det ikke mer å bygge på.

Dere skjønner det, han var gift da vi møttes, og gikk ifra kone og barn etter 1 år hvor han var i et forhold med meg. Les; utro mot sin daværende kone, (og tro meg, denne perioden var et helvete, på mange måter) Jeg hadde aldri trodd jeg kunne gjøre noe sånt, helt til jeg selv sto oppe i situasjonen.
Når man starter et forhold på den måten, klarer man vel ikke en slik episode som vi hadde nå. Og mange av dere mener nok også at jeg fikk som fortjent, og kanskje gjorde jeg det. Men jeg elsket virkelig den mannen. Med hud og hår, og hele meg.
Nå er det ødelagt. Jeg er ødelagt, og håper bare jeg har styrken i meg til å klare meg videre i livet.
Vi er venner, jeg vil alltid ha ham i hjertet mitt, men kommer aldri til å klare å slippe ham så inn, som jeg gjorde. Føler meg dum, stygg og utilstrekkelig. Så, sånn gikk det.
Takker igjen for svar, det er utrolig hvor mange som faktisk tar seg tid til å reflektere over, og svare på en skikkelig måte. Setter umåtelig pris på det.

Maritstenpåsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Den gyldne middelvei Svar med sitat