Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-05, 14:17   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jau jau jau!

Jeg sitter på skolen med oppgave, en skriftlig oppgave - praksisrapport, som skal leveres om to dager. Jeg skal skrive mellom fem og ti sider, men jeg klarer ikke helt å komme ordentlig i gang, derfor tenkte jeg at jeg jo kunne skrive av meg litt her i 1001-tråden, bare for å komme i litt skrivemodus. Håper det hjelper altså!

Sitter som sagt på skolen, og jeg har aldri vært på skolen i helgene. Jeg måtte nemlig bruke et kort for å komme meg inn, med kode og alt vettu - og jammen meg gikk det bra! Så nå sitter jeg her på en diiiiger datasal, kun meg og en annen student. Egentlig er det litt koselig, jeg kjenner han ikke, men vi deler liksom et rom han og jeg. Har ikke engang tittet bort på han, så vet ikke hvordan han ser ut.

Når jeg skriver nå, så skriver jeg ganske fort. Jeg kan ikke touch-metoden, men har vel tilegnet meg en slags metode allikevel. Poenget mitt er at dette tastaturet her lager ganske høy lyd når jeg skriver, og det er den eneste lyden i dette svære rommet akkurat nå, siden han andre ikke skriver så mye, mest bare surfer og klikker, høres det ut som.

Lurer på om han legger merke til tastelyden min? Og om han tenker på hva slags menneske jeg er, som bare skriver og skriver og aldri lar seg stoppe?

---

Sånn, nå har jeg kommet i skikkelig skrivemodus! Tjolahopp!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat