Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-04, 22:46   #48
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sitter her og fordøyer sirkusshowet.Det virket veldig bra,men når det ble stille i huset,kom tankene.De stakkar dyrene som reiser hver dag når det er sesongtid,opptrer for klappende mennesker og orkester.Er ikke dette dyreplageri?Sjøløvene skal jo leve i sjøen,ikke opptre i en manesje og bestikkes og belønnes med fisk,sjarmerende var det-en stund,men de er ikke i sitt rette element..Kamelene da?De virket veldig forvirret og jeg var redd for å få en midt oppi fanget så mye som den hoppet ukontrollert i manesjen.Denne gangen var det bare en hest,og du verden hvor flott den var.Den hoppet over disse kamelene når de lå,og det er jo skikkelig tillitserklæring,ikke bare bare å få de til å gjøre det!Elefanten var den mest deprimerte dyret jeg har sett,den virket tafatt og lei,men gjorde disse kunstene for ellers ville den fått et rapp av dressereren.Hundene?De tok det ganske bra til tross sin gode hørsel,ene hunden satt og bjeffet hele tiden og stirret febrilsk rundt seg,og det virket som det ikke var helt med i planen.Alt i alt virket det som om hesten og hundene tok det best.Hesten samarbeidet godt og jobbet godt med bittet,og få en hest til å løshoppe over liggende kameler...Ble så rørt at tårene rant . Mener at disse dyrene ikke burde være i sirkus,hvertfall ikke å reise hver dag og til all bråket.Kunne kanskje ha akseptert det litt mer om sirkuset hadde et fast sted å være,så fikk publikum oppsøke de..resten av showet?He he...de guttene/mannfolkene var så lekre at jeg sover nok godt i natt Virkelig godt å hvile øynene på noe pent...Merkelig lite med kvinner med i år. Følte bare for å få ut noen av inntrykkene.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert