Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-10, 19:05   #2757
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva skal jeg gjøre??...

Jeg så en av mine lærere fra høgskolen i dag. Noen år senere ble vi medstudenter på et annet studie. Mens vi var medstudenter opplevde han i løpet av ett år: først døde kona, så ble dattera drept, så brant huset til grunnen... ++++ Han holdt hodet over vannet de årene vi gikk sammen på skolen, og årene etterpå. Så ble vi borte for hverandre.. Men jeg så ham igjen i dag.. Flotte mannen var redusert til et lite støv. Han ble tydeligvis flau da han så meg da han kom sjanglende ut av polet med veskene fulle med ymse ting.. Forfalt og trasig var han. Jeg klarer ikke slippe ham. Men hva kan jeg gjøre?? Jeg kan UANSETT ikke slippe ham nå som jeg har sett hvordan han har det. Han er pensjonist, og maaaaange år eldre enn meg, men vi fant tonen vi to. Og jeg kan takke HAM for at jeg kan det jeg kan i dag..

Vurderer besøke ham i morgen...

Synes absolutt du skal besøke ham og høre hvordan han har det, og det virker det som du synes også. Du skriver jo ingenting som taler imot. Hvis han ikke vil ha noe med deg å gjøre, så ser du vel klare tegn på det når du besøker ham. Uansett høres det ut som han trenger en venn utifra det du skriver. Og så får du ta det derfra og finne ut mer om hva han trenger.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC