Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 00:00   #5
Sbond
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 57
Sbond er ny på veien

Sv: Fortell om deg selv - spm liste

Hvor gammel er du?
20

Har du barn? Isåfall hvor mange?

0 barn
Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?
Må ha en kur som er "lett" å holde seg til.. Dessuten klarer jeg ikke kurer der du har lov til litt av alt, fordi da blir det som regel ikke litt...

Hva synes du er best og værst med ketolyse?
Best: Alt man kan spise, får masse energi av det ( kroppen liker det), slutter å tenke så mye på mat..

Verst:
*Etter sprekken min, så var det helt grusomt å begynne på igjen, venta liksom bare på at alt skulle bli bra igjen...
* Drikke masse vann, liker egentlig ikke vann
* Idag savner jeg mammas gode boller med vaniljekrem....

Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?
Har ikke vekt, ei heller målebånd, veier meg bare når jeg kommer hjem ( sånn annenhver mnd) Vil tro jeg totalt skulle ned kanskje 10 kg? Har vel 5-6 kilo igjen, målet er 56-57 kg

Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?
*Fettet som kommer bak ryggen på bhen..
*Overarmene, selvom de begynner å minke
* Generelt bare fettet jeg har samla gjevnt over kroppen min, etter to år med MASSE mat + null trening

Hva er du mest fornøyd med fysisk?
* Jeg er velproposjonert, altså legger på meg jevnt, noe som blir bra ihvertfall når jeg når målet
* Musklene som begynner å komme frem under fettet

Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?
Hadde hele barndommen, og tidlig ungdomsårene en VELDIG god forbrenning, så jeg spiste MASSE MASSE... men, så kom en tid da jeg slutta å trene, begynte å drikke ( altså bare i helgene) å spiste om mulig enda mere...

Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?
*Skal vel kjøpe nye klær, da jeg ikke passer så mange av dem lengre( hadde gått ned litt før jeg begynte på kuren)
* Sydentur, der jeg skal føle meg BRA og fit!

Sbond er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat