Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 23:47   #7
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortell om deg selv - spm liste

Hvor gammel er du?
20

Har du barn? Isåfall hvor mange?
Nei

Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?
Ligger og vipper mellom ketolyse og skalderman, med egne innspill. Dette har jeg valgt fordi det ikke er noe annet som har fungert(når det gjelder alle typer slankekurer) på meg. Har ikke prøvd andre retninger innenfor lavkarbo.

Hva synes du er best og værst med ketolyse?
Det beste er jo at i stedet for å sulte meg ned i vekt, kan jeg spise meg ned i vekt og dessuten kose meg med maten jeg spiser ^^ Etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg også merket stor forskjell psykisk, likesom fysisk. Har lidt av spiseforstyrrelser siden barneskolen, men på lavkarbo har jeg det mye bedre med meg selv!

Verst: Ingenting

Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?
Målet mitt er først og fremst å komme ned til 70 kg, det vil si totalt 55 kilo. Til nå har jeg gått ned 15 kg, så nå er det 40 igjen!

Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?
Før var det magen, og har alltid vært det, men nå som strekkmerker er blitt helt lyse(og ikke mørke lilla lengre) og den har minsket en del, må jeg si lår/rumpe.

Hva er du mest fornøyd med fysisk?
Det blir verre... Kan man si øynene?

Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?
Har vært overvektig så langt tilbake jeg kan huske, men tror det har flere grunner. For det første har jeg jo levd på et tradisjonelt norsk kosthold, med masse karbohydrater. Kanskje jeg er veldig sensitiv på det? Men med årene ble det bare verre og verre på grunn av det å slite mye psykisk. Så en kombinasjon av spiseforstyrrelser, overspising/trøstespising, spise feil, misslykkede slankekurer og så videre..

Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?
Vekt nå: 109,6 kg - Start: 125 kg.
Delmål 1: 110 kilo ER NÅDD!
Premie:Smykker, øredobber, piercinger
Delmål 2: 105 kilo
Premie: Nytt smink og hårprodukter
Delmål 3: 99 kilo
Premie: Piercing i tunga!
Delmål 4: 89 kilo
Premie: Et eller annet, vet ikke hva enda
Delmål 5: 79 kilo
Premie: Tatovering
Det ultimate mål: 70 kilo
Premie: Et nytt og bedre liv! Og sannsynligvis mer, men vet ikke hva enda

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat