Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 19:46   #24
hannedt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 76
hannedt er på en erverdig vei

Sv: Fortell om deg selv - spørsmålsliste

Hvor gammel er du?
22 år

Har du barn? Isåfall hvor mange?
Ingen enda

Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?
Fikk høre mye bra fra en venn om ketolysekuren, fikk låne boka og bestemte meg for at jeg skulle prøve.

Hva synes du er best og værst med ketolyse?
Det beste er å spise ren mat som smaker utrolig godt om man bare eksperimenterer litt og finner ut hva man kan bruke. Tanken på å gå ned mange kilo ved å spise godt, og følelsen av å ikke være sløv etter å ha spist.
Det verste er det ekstreme søtsuget, at jeg ikke kan kjøpe med meg noe raskt å spise på butikken når jeg er i farta, vanskelig å vite hva jeg kan spise og ikke på restaurant, ikke kunne spise sjokolade eller gjærbakst og fokuset på å telle og veie all maten.

Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?
Håper så inderlig på 20 kilo, men skal si meg godt fornøyd med "bare" 15.

Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?
Overarmene og magen.

Hva er du mest fornøyd med fysisk?
Leggene mine, underarmene, puppene og hendene mine. (Har pianofingre som ser lekre ut med manikyr ^^)

Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?
Dårlig kosthold i tenårene ga meg masse kilo ekstra, greide å gå ned mesteparten av kiloene, men de siste 20 kiloene har hengt igjen. Og forkjærligheten min for "god mat" (masse karbomat) har nok ikke akkurat hjulpet meg å gå ned...

Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?
Skal kjøpe meg bikini, dra i svømmehallen, eller aller helst på stranda og bære den med stolthet!

__________________



Sist redigert av hannedt : 08-03-11 kl 21:32.
hannedt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat