Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-16, 08:02   #465
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Jeg tenkte også på påskeaften da jeg startet denne tråden. Men det er vel litt individuelt når man anser påsken som startet. På jobb var det flere som tok påskeferie i går, liksom.

Jeg for min del gir opp målet mitt. Det er ikke mulig. Kroppen samarbeider ikke i det hele tatt, og er i konstant fysisk stressmodus, tross for at jeg ellers er på en bra plass i livet. Men det skjer veldig mye på en gang, mange nye ting å forholde seg til med ny jobb, og det er tydeligvis det som skal til for at kroppen nekter å prioritere vekttap, og/eller samle vann som om det står om livet. Jeg var nede i 68,7 i løpet av denne utfordringa, men nå ligger vekta og vaker rett over søttitallet. Helt begredelig for min del, om jeg i det minste kommer ned på sekstitallet i løpet av de få dagene som gjenstår før jeg reiser nordover på ferie, skal jeg vel si meg fornøyd.

Tenkte også å melde meg på den 17. mai-tråden, enn om tiden er en smule knapp, og da blir vel målet deretter. Er tydeligvis ikke denne våren jeg skal ned til 65 kilo igjen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat