Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-12, 12:25   #11
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Billige pulsklokker - funker/funker ikke?

Jeg har en til 399,- fra Clas Ohlson, og den fungerer stort sett helt greit. Men noen ganger på spinningen blir den forstyrret av andre, slik at den rett og slett henger seg opp! Noe irriterende, når jeg da skal ligge på f.eks 82-87 en økt så står den gjerne konstant på rundt 75. Så jeg kjører på, og plutselig får den kontakt igjen og jeg er gjerne oppe på 92-93%. Ikke det at det gjør noe, men man vil jo gjerne ha kontroll...

Så til trening alene er nok de billige helt OK, men for meg som i hovedsak benytter den på spinning sammen med 20-30 andre så ville det nok vært en fordel å spandere litt mer...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat