Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 00:19   #10
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Nespresso kaffemaskin - noen som har?

Oops, enda med å slette heile det tidlegare innlegget mitt, fekk ikkje limt inn bilete av mi maskin, og så rota eg det heilt til. Anyway - eg likar godt maskina mi. Har ei Krups XN 4050, har hatt den 3-4 år no. Kjempemaskin! Enig med Evalett, det er perfekt for oss som ikkje drikk SÅ mykje kaffi, og gjerne vil at den skal smake godt. + Sambu likar best espresso, og aller helst ristretto. Vi hadde ei slik "vanleg" espressomaskin før det igjen, der ein må stampe kaffien etc, men vi enda alltid opp med å kaste mykje kaffi, for den vart gammal og ekkel lang tid før vi fekk brukt den opp. I tillegg greidde vi å kaste stamparen, den gjekk nok i søpla i ein kaffipose ein gong. Det vart kroken på døra då sambu greidde å sette maskina på ei steikeplate, og "uff så leit" - greide å sette på ei plate og svi av heile botnen. Hadde ingenting å gjere med at han helst ville ha Nespressomaskin, neiiida..
Den nye Kazaar espressoen er god, forresten.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat