Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-15, 23:05   #118
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet 2015-tråden

Da har jeg bestilt rundstykker, pannekaker og müslibarer, og satser på å få inn rutine på 1-2 ED måltider igjen. Så har jeg fortsatt litt supper og pasta igjen slik at jeg kan ta en og annen ED middag også i blant (Urk!). Kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken, men er litt lei av dette platået mitt nå

Trening... Jeg jogger og jogger og jogger. Skjønt, har hatt litt pause i det siste pga kranglete hofter og nakke og forkjølelser. Men er bare to måneder til årets første løp, så kan ikke ligge på latsiden lengre. Har ganske grei rutine på at jeg løper to korte løpeturer på 40-60 minutter på kvelden i uka (minst en av disse er harde intervaller), en styrketime i lunsjen på onsdager og en langtur i helgene. Så supplerer jeg gjerne med en skitur hvis vi er på hytta, eller litt ekstra styrke eller en spinningtime en sjelden gang i blant.


Sist redigert av Cyan : 23-03-15 kl 23:14.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat