Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-12, 22:35   #18
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg og går på medisiner som kan forårsake vektoppgang. Jeg gikk mye opp i vekt når jeg begynte på de for en haug med år siden, men det kan også skyldes intenst dårlig kosthold. Jeg måtte også kutte ut fløten og osten. Jeg spiser litt ost av og til, men da lettost. Så har jeg byttet ut fløten med laktosefri lettmelk. Men ikke ofte jeg bruker det heller. For meg hjalp det å leve magrere, men fremdeles lavkarbo. Men hør på hva kroppen din sier, og sier den definitivt nei til Grete Roede, så er det nei. Er frustrerende at legen går i mot alt du vil, og ikke heller prøver å tilrettelegge rundt det du vil.

Ja, hun ble nesten sur da jeg ymta frampå at jeg trives best med lavkarbo.. Hm. Ja, jeg kjøper laktosefri fløte nå da, men jeg kan jo forsøke å bytte det ut med laktosefri lettmelk en stund og se hva som skjer. Prøve samme med rømme, kanskje. Jeg har sittet og tenkt en del i kveld, og har tenkt litt på at jeg tror porsjonene mine er en del av problemet. Jeg ELSKER jo mat, det er ikke akkurat hemmelig (), og jeg må liksom ha store porsjoner til "en dame å være", jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få fiksa på det.. gah.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat