Tråd: London
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-09, 07:21   #8
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: London

Huff, jeg glemte helt denne tråden

"butikker for store mennesker" i London (og England generelt) har myyyye finere klær enn hva de har i Norge, ikke fult så mye pose-klær.. Jeg veit bare av en av dem i selve kjernen av London, ellers må man litt utenfor.. Men uansett, kjeden heter Evans, og det fins en på Oxford Street f.eks. Gå oppover OS (mot Tottenham Court Road altså), på venstre side, så finner du den ikke så langt oppi der

Størrelsene er generelt bedre på butikkene og, så du har gooode sjanser for å finne deg noe virkelig pent

Bare for klærnes del kan du jo sjekke ut f.eks Primark (ligger en ved Marble Arch), de har ufattelig billige klær (og tilsvarende kvalitet, men du kan kjøpe klær med god kvalitet der og, som strømpebukser )
Selv har jeg en av mine favorittbutikker rett over gata fra Primark, den heter New Look, og også der kan du finne store klær (hvertfall 42-46, som er mine str).

Rett ved Oxford Circus ligger jo alltid populære TopShop (den vil jeg ikke anbefale, vanskelig å finne klær der som er større enn dukketøy), men ved siden av ligger Miss Selfridges, den liker jeg og Litt vanskeligere med store str der, men langt fra umulig!


Håper det hjalp!
Bare spør om du lurer på mer

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat