Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-04, 10:01   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Enkel Strandlektyre: Bag of Fun-bøkene

Av og til må bøkene være lette, og morsomme. Uten en lang intrikat historie som trenger nitidig konsentrasjon for å kunne føles med i. Dette er hva jeg kaller strandlektyre. Den type bok du fint kan legge fra deg for å ta en dukkert, redde ungene ut av bølgene, kjøpe is, og så komme tilbake til uten at du har mistet stort av handlingen.
BAG OF FUN er den en hel serie som heter. Man får dem faktisk både i matvarebutikkene og bokhandleren. Kanskje typisk jentelitteratur da de omhandler ofte jenter/damer, dating og sex.
Du blir ikke stort klokere eller visere av å lese dem, men man får en time til å gå mens man slapper av og får attpåtil en god latter da de fleste av dem er hysteriske morsomme til tider.

Du kan lese mer om dem her:
http://www.damm.no/content/view/full/24964/

Jeg kaller disse type bøker for HJERNE-DOPEN min....

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat