Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 10:24   #24733
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Av erfaring kan jeg si: Det er bare å brette opp armen å vaske en gang til Hver bidige krok, skuffe, hver eneste løse ting. Den lufta setter seg i allt.
Og selv om det er kaldt ta en skikkelig 10 minutters utlufting etterpå.
Ta gjerne å kok eddik og vann og la det fosskoke og dampe... og igjen luft etterpå.

Jeg måtte vaske kjøkkenet mitt flere ganger etter å ha kokt grønnsaker til aske..... Likevel hang det i etterpå, men ble gradvis bedre....

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Signerer på det Gerd skriver, du må bare forsette å vaske, lufte og varme opp eddik. Selv kremerte jeg nesten en Questbar i mikroen. Heldigvis oppdaga jeg det ganske raskt så det var kun mikroen som fikk det. Har vaska den flere ganger og hatt en kopp med eddik inni som jeg har varmet opp, latt den stå, tatt den ut og latt den stå i rommet mens mikroen blir vasket. Det er fremdeles en svak lukt, men kommer seg nå.

*sukk* Åkei. Må gå til storinnkjøp av eddik og koke det tydeligvis. Og vaske enda mere. Jaja - om ikke annet så blir kjøkkenet rent!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)