Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-06, 14:15   #29
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv dere slankehistorie her!

Opprinnelig lagt inn av jankph

Ditto. Bortsett fra klemmen da
Goggen og jeg begynte omtrent samtidig på Skaldeman, og jammen har han slått meg med over dobbelt så mye...Ok, kanskje fordi jeg etterhvert gikk over til en mer egenkomponert kur med innlagt oppkarbing, fordi jeg trener en del. Okke som, jeg er mektig spent hvordan vekten din ser ut til til jul, Goggen, for da må du nok lage et nytt profilbilde eller hur?

Heisann Jan!
Jeg tåler en klem

Profilbildet skal få stå til jeg er fornøyd med vekta. Kanskje legge inn før/etter i samme bildet? Jeg har også endret kostholdet mye siden starten. Spiser bla.a en god del av et lavkarbobrød jeg fant oppskrift på her inne. Ser ut som formkake, smaker mye, men er utrolig godt med litt kraftfulltpålegg. Jeg drikker en del lavkarboøl og en del rødvin/hvitvin. Likevel ser det ut til at vekta rusler sakte men sikkert nedover. Det jeg derimot ikke spiser er brus/snop/mel/sukker etc. Det nærmeste jeg kommer snop var et par never med nøttemix og rosiner. Og et par never med peanøtter.

Jeg trener null, men har ganske mye tungt arbeid. Jeg driver en del med ved. Selv om vedmaskina gjør mesteparten, pakker jeg en god del i småsekk, og det er både tungt og tidkrevende. Så slik sett er jeg ganske aktiv, men fortsatt ingen mosjonist

Lykke til videre, håper at du når målet ditt!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat