Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 23:09   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Jannikes nyyydelige gulrotkake!

Øh ... hehe, jeg husker faktisk ikke helt hvordan jeg gjorde det . Skulle vel legge inn oppskrift her, men det ble ikke noe av da jeg fant ut at jeg måtte slutte å bake dem, for jeg klarte ikke la dem ligge i fryseren ...

Men jeg tok utgangspunkt i Nilles Nutty Cheese Muffins (her er min variant fra tidligere, med sjokolade), og så hadde jeg i kanel, og muligens ingefær også? Og et par revne gulrøtter. Jeg brukte rårørsukker, men ganske lite (se oppskriften med sjokolade). De blir ganske kompakte og ikke så søte, jeg tror din er mer "ordentlig" gulrotkake Skal prøve den en gang!

Men med smørkrem på ble mine også søte og gode. Jeg bare slumpa her også, men det var i alle fall usaltet smør, sukrinmelis, vanilje og limesaft. Rørte smør og sukrin hvitt og kremaktig før jeg tok oppi limesafta


Sist redigert av Huldr : 26-05-11 kl 23:26.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat