Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-14, 09:11   #23948
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg lurer på hva som er godt for håret?
Har tynt hår i pannen, nærmest babyhår, og skulle gjerne hatt det litt tykkere..

Vil gjerne ha tips om matvarer som hjelper, hvis det er noe.

Prøvde noe pulver som skulle hjelpe på hud.negler-hår og ledd, men tror jeg slutter med det. Har fått litt røde flekker i ansiktet, usikker på om det er pga pulveret, men det er det eneste nye jeg tar..

Har også brukt Bio Oil noen uker, siden Mai, men tror ikke det er grunnen.

Jeg synd det hjelper veldig å bruke hårskum! I vått hår. Føn eller lufttørk. Så børst håret. Lykke til ps, om du har veldig lite hår i pannen, hjelper det kanskje ikke med hårprodukt...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.