Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 18:37   #26
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Får dere støtte av mann/kone?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Min man blåser i brten av at jeg nok en gang har funnet meg en kur... Blir så skuffa når han ikke vil hjelpe meg med dette. Jeg skjønner på en måte at han er litt lei, for jeg har prøv det meste, med mer eller mindre hel, men det virker so han ikke har trua på at dette funker. Skal tvinge han til å sette seg litt inn i det.
Jeg hade anorexia i tenårene, og min kjære slet veldig med meg da, han var mye redd for meg, for jeg ar virkelig syk. Da hade jeg hans støtte hele tiden, han r min klippe og jeg tiller meg ofte undrende til at han holdt ut med meg! Lurer på om det er det an er redd for, at jeg skal begynne å tulle sånn igjen at det er bedre med dise kiloene, for da er jeg jo "frisk"... Vet ikke om det er lik han tenker, men...

Får dere andre full støtte for kosthodet? Tror nok han blir mer positiv når vi kommer i gang, og han blir jo ikke fratatt noe dersom han ikke vil...

Ler litt når jeg leser dette innlegget, så mye skrivefeil. Det er fordi det er dårlig batteri på tastaturet, så noen taster henger ikke med

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat