Tråd: Mål!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 21:36   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Det viktigste for meg når det kommer til affirmasjoner er at det er noe jeg faktisk kan tro på! Om det er alt for fjernt, så funker det ikke, jeg klarer ikke å ta det på alvor.
Jeg begynner gjerne med enkle ønsker jeg vil oppnå, og så setter jeg meg inn i følelsen av å ha oppnådd det, som at det alt er skjedd, og formulerer setninger hvor jeg uttrykker begeistring og glede over at dette er oppnådd. Prøver ofte å sette meg inn i situasjonen under innsovning, eller generelt i løpet av dagen. Det er viktig å holde på den følelsen av at man er på vei mot noe, overbevise seg selv om at det virkelig vil skje. Det er ikke lett alltid, for det sniker seg inn noen sabotajsetanker nå og da, men det er vel øvelse, og huske på å holde på det, og ikke bare la det skli ut. Det skjer særlig om jeg ønsker meg noe som er litt for stort, så noen ganger kan det være greit å dele opp ønsket i mindre biter, og gradvis nærme seg selveste hovedmålet.

Jeg har faktisk en greie som funker ni av ti ganger om jeg er rolig og konsentrert. Jeg har ødelagt totallet på tastaturet mitt, noe som er ekstra irriterende om jeg skal skrive inn bank-id på nettbanken som ikke aksepterer klipp og lim-metoden. Jeg bare lukker øynene og ser for meg alle tall bortsett fra to, for en liten stund eliminerer jeg det tallet rett og slett bort fra tallrekken, som om det aldri har eksistert, når jeg kjenner at det sitter, trykker jeg på knappen på den lille id-dingsen min, og får opp, nesten alltid en sekssifret tallkombinasjon uten tallet to! Helt genialt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat