Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 19:16   #26
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vekktap og andres bemerkninger og tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men, si meg, hvordan skulle noen ha ordlagt seg for at du ikke skulle bli fornærmet?

Nettopp. Jeg er sannelig glad jeg ikke er mann og skal være på sjekkern. Mange damer tar jo absolutt alt av komplementer i verste mening.

Lille Gubben er mer eller mindre totalt talentløs på komplementer og når det en sjelden gang kommer et komplement så er det gjerne en smule malplassert. Jeg har lært ham å kjenne gjennom snart 6 år og vet hva han mener og tar dem for det de er ment etterhvert. Men vi har hatt et par episoder som førte til oppvask i etterkant, skal innrømme det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat