Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 09:21   #57
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Opprinnelig lagt inn av Brillefia, her.

Har lest litt i tråden her, hvordan går det med deg?

Jeg er ganske nyoperert, sist tirsdag, og i morgen skal jeg inn og fjerne/bytte bandasjer. Blir spennende å se resultatet
Har gått fra DD/E til B, kjennes ganske ok. Greit at puppene sitter der de skal og ikke langt nede ved navelen

I natt er første natt jeg har sovet veldig godt og jeg klarte å komme meg ut av senga på egen hånd. Har byttet om litt med å sove på sofa og i senga, for jeg sliter litt med å ligge flatt på ryggen.
Kanskje jeg tar meg en biltur i dag, hadde vært greit å få tatt en hårvask hos frisøren. Føler meg ikke akkurat så innmari fresh

Har forresten gått ned 25 kg og endelig lav nok bmi for operasjon.

Gratulerer med nye pupper
Jeg ble operert for 2 år siden og jeg er superfornøyd.Husket også at det var ikke enkelt å sove i starten nei ,bare ligge på rygg.
Vil rådet deg til å teipe arrene etter du har tatt stingene i flere måneder etterpå for da vil arrene bli mye svakere enn vist ikke du teiper deg.

Lykke til videre og håper du blir like fornøyd som jeg er
Vet at det var ikke meg du spurte nå da men ville bare si noe alikevel.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat