Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 17:27   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Så programmet og følte meg truffet ja ! Jeg leser ikke ukeblader normalt, men får jo høre via andre om den ene mirakelkuren etter den andre, - og jeg har prøvd alt !

Når det gjelder Cocosa har jeg lest en del på nettet. Både seriøse artikler og noen tvilsomme. Anbefalt det til en kollega av meg som har problem med stoffskifte. Hun tar så stor dose medisin at legen hennes sa at Cocosa ikke ville hjelpe henne særlig, MEN, sa han: DET VIRKER ! Han hadde prøvd det på andre pasienter som hadde akkurat på grensen til lavt stoffskifte og medisinering. Disse hadde merket en økning i kroppstemperatur og følte seg mye bedre etter at de begynte med Cocosa. Det tar 2-3 uker før man ser effekt sa han..... (Spesialist Indremedisiner).

Var det ikke forresten du HP som sa at Cocosa var "snop" og namnam og greier ? Trodde du brukte det jeg ?

Uansett- Cocosa tar jeg fordi det muligens hjelper meg... Selv om jeg ikke tar av kilo har jeg krympet mange cm's i det siste ! Jeg føler meg bedre også. Om det er Cocosaen sin skyld vet jeg ikke, men så lenge jeg ikke føler meg dårligere....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat