Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-04, 19:40   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Kutt ut da,jeg har vel prøvd CLA kan du skjønne og det virker det også,umiddelbart. Brukte det i 10 uker og gikk ned 5 kilo.Temmelig nøyaktig 0.5 kilo i uka,men du må spise 6 stykker om dagen og det blir dyrt i lengden og dessuten er det drit kjedelig å svelge så mange piller daglig.
Dessuten har det kommet frem at det faktisk ikke er så bra for oss. Gravide blir bla. advart mot å bruke dette stoffet.

Var ikke deg jeg siktet til Oog CLA var kun et eksempel
Har hatt så mange kunder i butikken (og snakket med andre) som feks har brukt eplecidereddik i 3 uker (1 boks!), CLA i en måned, og andre slankemidler (1 boks), og sier det ikke virker, og da blir jeg litt matt. Så går de rundt og sier at dette produktet bare er tuill. Det er DET jeg snakker om CLA virker som regel ikke umiddelbart, så da var du bare heldig Og dyrt er det ja. Du går ned like mye ved å endre kostholdet, så jeg er ikke den som skriker anbefalinger når det gjelder slankemidler

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat