Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-13, 10:01   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Atkinsproduktene ikke så lavkarbo som de påstår

Opprinnelig lagt inn av @Maja, her.

Det understreker vell bare at ein må lese grundig innholdslistene, og ikkje skule rått det som står pent presentert på framsida av produktene. Dette gjelder mange produkt, ikkje bare atkins.

Jepp. Jeg kjøpte for en tid siden en energibar fra Yt og leste ikke så nøye på pakken, sikkert sunt nok, ikke sant? Da jeg tok den ut av pakken så den for det første veldig lite innbydende ut, for det andre smakte den pjuk og for det tredje - når jeg begynte å lese på pakken så viste det seg at baren veide 54 g (tror jeg det var) og inneholdt 23 GRAM sukker! Sunt my ass... Jeg liker ikke å kaste mat og spiser som regel opp selv om jeg ikke liker det spesielt godt, men denne gikk i søpla gitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat