Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 12:58   #3
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har de nokre synspunkt? De med born...

Og en annen ting er jo at du ikke får styrt det her noe særlig da... babyen kommer jo når den kommer.

Jeg tenker og at far til datter bør være såpass at han kanskje kommer med datteren deres så hun får hilse på babyen ganske med en gang..

Jeg tror heller ikke datteren din tar skade av å vente til hun kommer hjem, om hun ringes feks om far bor for langt unna.. og man forteller henne først at babyen er kommet, sender ett MMS bilde, eller mail med fler bilder, og forklarer henne at hun får se ham med en gang hun kommer fra ferie.. så har hun noe å se frem til.

Jeg tror ikke man skal problematisere ting mer enn nødvendig.. disse barna klarer seg fint
Dere kan og snakke om det her før hun drar, at det er på tide at babyen snart kommer.. og at det kan hende hun er storesøster når hun kommer hjem..

Lag noe positivt, ikke tenk negativt og i verstefall

Jeg har tre barn, da førstemann kom var selvsagt pappaen der hele tiden.. da andre kom, var han innom med storebroren en gang.. når tredje kom, var han med på fødsel, dro hjem, kom en tur dagen derpå med brødrene, men de er i rette alderen og laget i grunn bare bråk noe som jeg helst ville slippe.

Tenk som så at du får nytt tiden med den nye noen dager, og virkelig få inn ting, prioritere amming og slippe den voldsomme oppgaven det kan være med to, sånn helt til å begynne med...


LYKKE til med forestående, det er så fantastisk å bli tobarnsmamma... <3

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat