Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-14, 11:55   #210
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Nå begynner ferien å nærme seg slutten. Jeg har ikke fuøgt opplegget i det hele tatt. Ferien har vært en miks av gode måltidsdager, for lite mat-dager og reale utskeielserdager, og ganske mye rosevin og pina coladas . Jeg er en drøy halvkilo mer nå enn før ferien, og det er vel egentlig greit. Nå ser jeg frem til mandag og hverdag, da blir det enklere å holde seg til opplegget Håper også det blir litt kaldere fremover, så jeg får tatt flere joggeturer. Har bare vært ute på 3 joggingser i ferien, og holdt på å besvime på dem alle fordi det har vært såvarmt Er bare en drøy måned igjen til løpet nå, og jeg henger langt etter på treningsplanen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat