Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 23:40   #16
Linjemannen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 73
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: 14 dager på lavkarbo/ketose, lagt på meg dramatisk rundt magen og føler meg elend

Her synes jeg svaret er åpenbart og jeg er nærmest overrasket over at du ikke har funnet det selv - og allerede før du begynte denne "kuren". Gå tilbake i din egen historie og se hva som har fungert før... Ser du...? Nettopp! Sukkernazi fikk deg på rett kjøl en gang før og vil gjøre det igjen!

Kutt ut alt av sukker - og om du vil dra på litt ekstra, så kutt ut alt som inneholder hvetemel. Ellers bare spiser du som du gjorde den gang da. Du finner ikke lykken med kosttilskudd, pulver og merkelige helsekostprodukter om du i utgangspunktet er en frisk jente på 33 år, 165 cm og 56 kg. Du kunne nok levd fint på et karboredusert kosthold, men hvorfor gjøre det om du kan klare deg med å være sukkernazi? (som forøvrig er to sider av samme sak, strengt tatt)

Det er som om jeg lurer på om du egentlig er virkelig...
Sorry - ikke vondt ment, altså. Men, hvorfor går du igang med noe du ikke skjønner så mye av når du allerede har en god løsning på dine utfordringer fra før av?

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat