Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 11:25   #5
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bryllup

Da vi gifta oss hadde vi både dia1/2, glutenallergi og vegetarianere blant gjestene, samt et par (deriblant meg) på lavkarbo. Nå gjorde vi det jo enkelt for alle med middagen i og med at vi hadde koldtbord, men det var absolutt ikke mye ekstraarbeid å skaffe feks, glutenfritt brød, dia-is og lage et par kaker som alle kunne spise. Nå er det kanskje litt spesielt for oss, for både jeg og mannen min har restriksjoner på hva vi kan/skal spise, og da vet vi hvor ekkelt det er for andre som har samme utfordring. Men jeg tror nok det er flere enn oss som vil at gjestene også skal ha det best mulig når de feirer brudeparet
Jeg tror jeg ville spurt brudeparet hva som skal serveres, og evt spurt om det gikk an å fjerne det usunne og legge på mer av det sunne på din tallerken, evt om du kunne ta med mat selv for oppvarming. Så vet du iallefall hva du har å forvente når du kommer dit. Litt lettere å planlegge da...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat