Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-09, 22:00   #66
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er fett og ketose farlig?

Sitat:

Kan nevne at i museforsøk der mus blir gitt en ketogen diett, så øker de varmeproduksjonen og aktivitetsnivået sitt. Energiforbruket går opp både på grunn av av økt varmeproduksjon og økt aktivitet.

Så mus kan også leve på ketoner?

Jeg har den samme opplevelsen som Megvel, og har økt gjennomsnittstempen med i hvert fall 0,5 grader
Jeg spiser ca 2000 kalorier pr dag, og kan ikke skryte på meg noe mer aktivitet enn en og annen rusletur og kanskje litt yoga, og jeg går da vitterlig ned i vekt, så kanskje det går mye varme ut av kroppen på grunn av økt forbrenning? Jeg går mindre på do også, nå som jeg mer eller mindre bare spiser kjøtt (ca 80% fett).

Ellers er jeg veldig fan av kroppens finstemte signaler, er man sulten spiser man, er man mett slutter man å spise etc. Smarte kroppen . Går jeg rundt og sulter meg så går jeg ikke ned i vekt, jeg går faktisk heller opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat