Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-04, 09:50   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sunbeam

takk for svar men 20 egg daglig?! geee
Jeg har også hørt at det er en myte at man får økt k ved å spise mye egg, men jeg trenger noen fakta å slå i bordet med mot disse menneskene som ikke er på karbojunkie, og som synes jeg er rar når jeg ikke skal spise karbohydrater..
Bruker natreen. Følger ikke reglene på atkins intro.. aspartam kan vel ikke hindre vektnedgang? Grunnen til at man bør holde seg unna det, er vel at man får lyst til å spise andre usunne saker, som igjen hindrer vektnedgang..

#

Hehe ja jeg skjønner det godt, sliter selv med å få endel folk til å skjønne dette med lavkarbo.
Jo aspartam kan hindre vektnedgang hos enkelte, spør bare Nille her inne (hun kan dessuten mer om det enn meg). Men ikke alle. Jeg kan drikke litervis med lettbrus og spise kilovis med lettgele og samtidig rase ned i vekt.
Jeg får ikke lyst på andre usunne saker av aspartam, derimot dekker lettbrusen og av og til lettgeleen mitt søtbehov.

Uansett, du må selv finne ut hva som passer for deg. Jeg følger heller ikke noen spesielle regler, så jeg holder meg til det som er lavkarbo, leser bakpå varene hvilke som inneholder minst og mest osv. Funker glimrende det.
Et tips er å lese i journalene til de enkelte her inne og se hva de spiser. Jeg har fått utrolig mange tips derfra når det gjelder måltider.

Forresten, når det gjelder å overbevise folk om at fett ikke er skadelig for hjertet og kolesterolet; fortell dem at det ikke finnes EN seriøs dokumentasjon på at dette stemmer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat