Tråd: Jernmangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 06:44   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jernmangel

Da har jeg gått på jerntilskudd i halvannen uke, ca, og jeg merker noen endringer! Hjertet har roa seg ned, jeg har færre svimmelhetsanfall, og definitivt langt mindre problemer med hodepine! Føler meg også noe mer våken og ryddig i hodet. Det er bra greier!
Bivirkninger kan jeg ikke si jeg merker så mye av. Kanskje litt mer reflux? Kanskje?! Men ellers, ingen øvrige fordøyelsesproblemer eller forstoppelse, og "saker og ting" har heller ikke vært svarte eller tilnærmet svarte utover de første dagene. Mulig det betyr at kroppen virkelig bare suger til seg jern som bare det?
Uansett virker det lovende så langt. Skal til sammen ta tilskudd i ti uker, vente noen uker, og så bestille ny time for å sjekke om nivået har bedre seg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat