Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-06, 12:08   #27
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: MCT- Olje VS Kokosolje

Opprinnelig lagt inn av mofe

Så skjønner jeg det slik at denne oljen ikke gir langvarig energi, fordi den går rett til leveren, og ikke går igjennom vanlig forbrenning? Eller er jeg helt på jordet da?

Den gir et energi boost fordi den går igjennom leveren på 15 minutter, dvs. at den forbrenner raskere enn annen føde. Om energien er langvarig eller ikke vet jeg ikke. Merker ikke stor forskjell der uansett jeg

Sitat:

Og man skal altså ikke ta den på tom mage?

Nei, ingen oljer bør tas på tom mage. Da funker det som avføringsmiddel, og det er vel ikke meningen i denne sammenhengen. Dessuten kan du få magesmerter. Litt om gangen, bittesmå steg. Jeg tar 2 ss om gangen og merker ikke no.

Sitat:

Tror jeg skal gi denne en sjanse, jeg har hatt mye hudproblemer i det siste (har aldri hatt det før). 1 ss på morran. Kanskje jeg skal begynne med smoothie igjen til frokost? *fundere*

Ikke dumt, jeg bruker i smoothiesen og den smaker jo ingenting. Dt er mulig du vil få en hudreaksjon etter en ukes tid om kroppen din ikke er vant til fett, men så blir huden bare så myyyyyyyyyye finere etterpå !

Sitat:

Men man må altså på apoteket fremdeles?

Den kan visst bestilles på nettet, det finnes en link her inne ettellerannetsted. Jeg beholder min fra apoteket, den vet jeg er av god kvalitet,- den fra nettet kjenner jeg ikke kvaliteten til......Venter til noen har prøvd den og melder tilbake !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat