Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-13, 19:20   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fråtsing i sunne lavkarbokaker

Opprinnelig lagt inn av FriskogGlad, her.

For det første spiser jeg ikke bare kake, men jeg spise det av og til som en del av et sunt og variert kosthold, det står gjentatt i flere innlegg over, for det andre er ikke dette et spørsmål for meg om å lykkes, for lykkes har jeg allerede gjort. Jeg har "alltid" vært sunn, og jeg var det før jeg begynte på lavkarbo, det var bare det at da hadde jeg mindre overskudd enn nå. Etter jeg sluttet å spise korn og frukt har jeg mye mer overskudd, og humøret mitt er stabilt. For meg er ikke dette snakk om noen betydelig livstilsendring, men å spise kun mat som gjør meg glad og opplagt, også er det viktig for meg å ikke skeie ut i ferier eller spesielle anledninger, fordi det gir så store konsekvenser for meg at jeg er ødelagt flere dager etterpå.

I dag har jeg laget matcupcakes med røkelaks- og avokadokrem, og lodderogn. Sikkert ikke et fullverdig måltid for mange andre av dere her, men velger å kose meg med god samvittighet

Jeg tror du drar mye i land ved å fjerne ordet "fråtsing" i tittelen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat