Tråd: Kobber
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 10:33   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kobber og sink

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har jeg? Burde ikke legen funnet ut dette da? Dette var jo mange år siden så hadde jeg vært sjuk med det du sa ville kanskje jeg merket noe? og har jeg hematokrose men er ikke syk, ja da får jeg bare ha det da ;-)
Btw, jernnivået blei sjekket her for et par år siden ifm noe annet. Normalt den gangen.

Du viser en naiv tiltro til legen her... Men er ellers enig - føler du deg frisk er det ingen grunn til å ta fram sirenene.
Jeg hadde et søskenbarn med for mye jern. Han fikk migrene når han ble "for full" (av jern, altså) og måtte til "tapping" (=gi blod).

Med mineraler og vitaminer er balanse viktig, og lettest å oppnå gjennom et bredt, variert kosthold. (Og så er det enkelte av oss som må "tweake" balansen litt av ymse årsaker. )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat