Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 14:01   #37
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

For å ta det siste først - ja det var i maskin. Jeg holder på å trene inn teknikk med stang (fri). Har litt ustabil nedre rygg pga et par operasjoner, så jeg merker jeg "trekker" meg sånn at jeg ikke kommer langt nok ned eller langt nok bak. Ante ikke at jeg var så sterk i beina... den maskinen der man sitter og ligger litt bakover ga meg endelig nok støtte i ryggen til at jeg kunne ta i alt jeg hadde

Jeg ønsker å teste ut litt - nå har jeg vært sykmeldt en uke pga luftveisinfeksjoner, så neste uke blir å komme i gang i gjen og gjennomgå programmet jeg har fått laget. Uken ETTER der igjen - er jeg klar for full pinne OG eksperimentering med mere karbo pr dag. Gleder meg... slitsomt å være så tung og treg... sambon min litt lite fornøyd med at jeg ikke husker noenting han har fortalt meg....

Jeg tror jeg kan klare 100 på en sånn maskin, sånn maks og da blir det ikke akkurat 3x10 repetisjoner heller Så du er STERK!

Vel, jeg slenger meg på. Tenker jeg øker opp til 40 neste uke og kanskje mer uken etter det. Må se det an. Sambon min blir også veldig oppgitt, men merker også at det har gått utover noe annet viktig i forholdet, og det bekymret meg mest. Regner med du kan tenke deg hva. Så håper at å øke karbene vil sette fyr på sakene igjen

Vil gjerne høre dine erfaringer etterhvert. Skriver du dem her da eller?

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat