Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-16, 16:37   #32
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Treningsutfordring: kondis til sommeren 2016!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Litt problemer med å få lagt inn innlegg her - kommer det nå?

Det så ut som det kom frem, ja.

Når du er redd for å gå for hardt ut, og har fysiske hensyn å ta, så er jo det at du investerer i personlig trener helt sikkert ikke noe du kommer til å angre på. La h*n fortelle deg hva slags tempo du bør sikte mot, også prøver du det.

Jeg har selv tenkt å bestille meg en PT-time eller to når den PT-en jeg vil ha (som er så mye bedre kvalifisert enn de andre, og har så godt rykte, at hvis jeg skal betale 750 kroner timen, så skal det være for den beste PT-en senteret mitt har ), er tilbake fra praksis som fysioterapaut etter påske. Når jeg i årevis har mast på folk om hvor viktig det er å lese seg opp på lavkarbo for å kunne leve sånn på sikt, innser jeg at jeg i dette tilfellet trenger å få inn grunnkunnskap på teknikk og slikt fra noen som har skikkelig peiling.


Dette ble jo mild avsporing fra kondis-temaet, men å trene styrke i tillegg til kondisjon er sjelden en dårlig ide, så satser på at digresjonen var innafor.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat