Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 18:45   #12
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Hei Jvsandem! Skjønner at det er vrient å importere til Norge av alle land...

1/2 kg smør koster forøvrig ca 22 kroner, rett under 3 euro, så ca 150% i så fall. Men det er et dårlig eksempel siden vi har et subsidiert landbruk til tusen. Det meste i Tyskland er mye billigere forholdsvis. Mat i Norge koster mye mer enn 1,5 ganger prisen der.

Til syvende og sist er raffinerte proteiner dyrt. Dere driver også småskala, og kan ikke sammenlikne med et så vanlig produkt som smør.

Jeg håper folk handler fra dere og at det gjør at det blir enklere å få tak i lavkarbo-produkter her til lands! Ikke alle er så knipne som meg, heldigvis. Men jeg kommer nok til å prøve å imitere oppskriften, inntil videre.

Ellers tror jeg at lavkarbo-folket savner produkter de bare kan røre ut uten å jobbe så mye for å få til en oppskrift som virker, så jeg ser ikke bort fra at dere har gode salgsargumenter

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat