Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 22:30   #111
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Jeg syns du er inne på noe utrolig viktig, Vibeke. Hvorfor er noen barn født godtegriser og andre ikke?
Hvorfor er noen barn kronisk sultne matvrak fra de blir født mens andre overhodet ikke interesserer seg for mat i det hele tatt?

Min niese er alltid sulten. Hun gikk på jakt i de andre barnas matbokser etter rester like etter lunsj. Hun spiser nesten alt, i store mengder oghar alltid gjort det.
Lillebroren hennes er mer kresen, han sier nei takk, jeg er mett, til kaker etc om han faktisk er mett. Søsteren har aldri sagt nei til noe. Bortsett fra noen få dager hun fikk det for seg.....

Dette med når matinteressen/suget/sulten begynner er en av mine kjepphester! Jeg tror faktisk en del av overvektsgåten kan løses om noen begynner å forske i den enden av skalaen.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat