Tråd: 5:2-dietten
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-14, 12:34   #37
Gnom
Nytt Medlem
 
Gnom sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 8
Gnom er på en erverdig vei

Sv: 5:2-dietten

Opprinnelig lagt inn av Alvepia, her.

Hei.

Etter et langt opphold, etter mye om og menn og fram og tilbake, og et lite bitch slapp i tryne, så fant jeg ut at jeg måtte venne andre kinne til og komme på meg tilbake her i varmen

Nå er det mye skriverier om denne 5:2 Dietten , så jeg lurte på om noen har hengt seg på den?

Jeg begynte i går

Måtte slutte med Lavkarbo, grunnet blodårene, tettet seg veldig, grunnet, mye fett og karbo desverre.


Spiste du "mye karbo", mens du gikk på lavkarbodiett..?

Og hvordan påviste legen din at det var fettet i kostholdet ditt som forårsaket tette blodårer?


Opprinnelig lagt inn av millah, her.

Jeg tror poenget er at man bare skal faste 1 dag om gangen, så kroppen ikke går på sparebluss?

Men hva vet jeg! Blir spennenede å høre hvordan det går, uansett!

Jeg har selv store planer om å kombinere en og annen "fastedag" (basert på proteiner og grønnsaker) med et liberalt lavkarbokosthold. Men jeg har ikke helt klart å bestemme meg for om jeg skal faste to ganger i uka, eller om jeg bare skal ta en gang iblant. Vi får se!

Er ikke ideen om sparebluss (som i "kroppen skrur ned forbrenningen hvis vi spiser for lite") sånn ca like utdatert som "vi må spise mange og små måltider" og "mett fett fører til høyt kolesterol, og det er farlig"?

Gnom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nysgjerrig på paleo Svar med sitat