Tråd: Ketostix
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-15, 18:46   #9
Tirill77
Medlem
 
Tirill77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Hvor: Rygge
Innlegg: 163
Tirill77 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ketostix

Opprinnelig lagt inn av Miranda13, her.

Jeg trur vi skal slutt å tenke antall kalorier vi spiser minus antall kalorier vi forbrenner = resultatet. Det ligger en fallgruve der. Ny forskning sier at dette ikke stemmer. Det er atskillelig mer komplisert det kroppen driver med. (Kostdoktorn, du vet )

Nok fett i kosten gir energi. Test ut, og fortell åssen det går!

For meg har hjernetåka letta og jeg orker stadig mer og er i mye bedre humør. Det er kostholdet som gjør det

Ja, det er det jeg tenker også. Jeg merker at hjernetåka mi begynner å forsvinne også og har mye mer energi enn før og er derfor også mer aktiv. Har dog vært litt svimmel så derfor også tenker jeg at jeg bør ta litt mer fett.. Det ser ut til å virke så langt.
I tillegg teller jeg ikke kcal lenger i det hele tatt, jeg tenker bare sånn ca hva jeg får i meg siden jeg har brukt 15 år på å telle så har jeg en viss peiling på hva jeg får i meg.. Men jeg opplever det som lettere for hver dag å la sulten-passe mett styre.. Det tar nok litt tid å snu skuta, har jo tross alt brukt nesten 40 år på den andre metoden he he

__________________



" Du trenger ikke bli som andre- bli den beste versjonen av deg selv"
http//www.frufjeld.blogg.no
Tirill77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mat for muskler- egenkomponert Svar med sitat