Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-04, 11:02   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Smile

Fredrik Paulin har hevdet at det bør gå 5-7 dager mellom hver økt. For trente personer er jo det bare sprøyt men for en nybegynner stemmer dette ganske bra. Jeg vil hevde at det er best at det går 5-7 dager mellom de to første treningsøktene og så øke til to ganger i uken. måneden etter kan du øke til tre ganger i uken og det er da du virkelig merker fremgang

Jeg mener det er best med en rolig start fordi at du skal bli vant til å trene. Etterhvert så bør en øke treningsmengden for at du fortsatt skal se fremgang. Til syvende og sist er det du selv som bestemmer det

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat