Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 14:38   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Bakdeler med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

fett blir man som kjent bare slapp av...

Hvis man spiser det sammen med ris og potet ja...


Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

Veit folk her inne sverger til lavkarbo, men kom igjen vær ærlige. hadde vert interesant å få høre om baksidene.
Lotusia

Det er ingen baksider. Jo jeg kan si en ting og det er at du må bruke mer tid på å lage mat og mer tid på oppvask. Men når man ser på alt det positive så glemmer man veldig enkelt disse "baksidene".


Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

Men en søt gutt lurte på om jeg skulle bli med på en McFlurry idag så mye enklere livet ville vert om man kunne spise normalt!

Hvorfor kan du ikke spise en McFlurry? Har du søtsug og må ha mere hvis du tar en is så forstår jeg men du kan jo egentlig lage din egen diett. Spise lavkarbo til vanlig og spis noe annet 1 gang i uka eller 2-3 ganger i mnd., som McFlurry. Kanskje ikke mens du går ned i vekt men når du har nådd trivselsvekt. Jeg kan f.eks. ikke spise slik. Men alle er jo forskjellige.
Men du er jo ikke nødt til å ta en McFlurry heller da, du kan jo f.eks. spise en BigMac og kaste brødet og spise bare kjøttet og salaten pluss dressingen.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat