Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 11:25   #9
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Fin tråd!

Jeg lurer på dette: Når man er i ketose og har gått ned en del kilo og vektnedgangen stopper opp noen uker - skal man da la være å spise mat som forumene her inne anser som partystoppere (f eks ost, fløte) SELV OM disse matvarene har blitt spist gjennom hele vektnedgangen fram til det stoppet opp? Eller skal man fortsette som før og regne med at vektnedgangen fortsetter etter en stund?

Hanne

Det er veldig vanlig at vektnedgangen stopper opp og tar en pause etter en stund - for noen litt tidligere enn andre. Noen opplever nedgang igjen etter at man har kuttet ut partystoppere, andre må bare vente. Vi er dessverre så forskjellige fra hverandre alle sammen, at det ikke finnes noe fasit på dette.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf