Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 07:23   #47
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Tenkte å skrive ned hva jeg spiser hvis noen vil ha tips, for jeg tror jeg niller: (spiser aldri noe utenom og drikker kun vann)

frokost: 2 speilegg eller omelett av to egg, 20 gr. paprika, bacon, purreløk/vårløk. Av og til cherrytomater ca 50 gr. 1 ss cocosa.

Lunsj: 100 gr. blandet salat (kinakål, hjertesalat, vestfoldsalat etc) 20 gr. paprika, vårløk/purreløk. Av og til 50 gr. blomkål istedenfor paprika. Hamburgerdressing (kun 4,94 karbo pr. 100) 1 løvsteik. (av og til rester fra middag dagen før)

Middag:

200 gr. bl/brokkoli grateng eller bare blomkål/brokkoli.
200 gr. kylling/laks/koteletter

Kvelds: litt rester fra middag for å få nok karber

Tar alle ketolysetablettene samt er begynt å ta en til ss med cocosa.
Steiker all mat i masse meierismør.

Lykke til, jeg fortsetter som dette fremover også

Hvis det er ferdig blomkål/brokkoligraten fra frysedisken er vel ikke det helt lovlig under en renseuke.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat