Tråd: Antibiotika.
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-10, 21:47   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Antibiotika.

Tetracykliner kan være harde for magen og gi svært løs mage. Dette skjer ikke med alle, da! Og for noen kan det jo være ok!
Jeg anbefaler alle som må ta noen form for antibiotika å fylle på med probiotika fordi antibiotikaen jo ikke skiller mellom snille og slemm ebakterier!

Tyrkisk yoghurt er den med minst karber, men jeg ville nok heller anbefalt melkesyrebakterier i pilleform fra apoteket om du får problemer. Du trenger nemligen del om det først blir problemer!

Men det kan vi ta etter hvert! Antar at det er en god grunn til at legen din har gitt deg antibiotika. Spis ketogen(bakterier elsker søtsaker), drikk mye og bare spør om det dukker opp noe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat