Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 09:44   #12
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Overspising" i startfasen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det er veldig viktig det du sier om at du trenger en mental omstillelse. Mye sitter i hodet når det gjelder spising/overspising/spisevaner. For meg så rettet det seg helt av seg selv etter en stund på lavkarbo. Magen blir mett før øyet, og til tider er det nå mer slik at det kanskje kan bli for lite mat noen dager.
Siden du ikke har holdt på så lenge, skal du ikke bekymre deg så mye for mengdene ennå

Et tips hvis det er mye man vil. DEt er kanskje ikke selve mengden men at man vil spise mange forskjellige ting. Da er det bare å ta alle de tingene man vil spise i samme måltid og ta litt av hvert istedenfor mye Jeg gjør det sånn. Og jeg planlegger hele dagen ofte, hva jeg vil ha i alle måltidene i løpet av dagen og da sikrer jeg at jeg får alt jeg vil ha i løpet av dagen. Jeg er også glad i mat men unngår slik å overspise.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat